یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

قشنگ این مایع دستشوییه رو مخمه ! تموم نمیشه ... 

دگ حالم از بوش بهم میخوره ! چند وقت پیش رفتم یکی دگ خریدم به امید اینکه این دگ تموم میشه ! اما با سرعتی که این داره پیش میره تا ی ماه دگ هم تموم نمیشه ... از بوش خسته شدم ... امروز کلش رو میکنم بعد اون اون یکی جدیده که با رایحه تمشکه رو میزنم ! این اصن  

از آخرای ترم دو تا الان تموم نشده ، یعنی چی آخه !


...

برفم نمیباره ، ناز میکنه ! آخر سر دعوامون میشه هاااا -_- 

برف جان ببار گورخ 

...

به واقع کمبود لاک سفید مایل به صورتی رو دارم حس میکنم ! 

...

نهار املت هست با تکیه های فلفل دلمه ای :) 

این فلفل ریختن رو از بوفه ی دانشکده یاد گرفتم .... البته اونا فلفل تند میریزن ... از اون فلفل درازا... (اسمش و نمیدونم !) 


تند دوست ندارما ... اما بوی خوبی به غذا میده !


...

دیروز ژله درست کردم !!! از اون بی شکر های دیابتی ها خریده بودم -_- هنوز نخوردما نمیدونم واقعا بی طعمه :/ یا چی ؟!  

خدایی یکم توجه هنگام خرید ضروریست

...

ی دختره هست که همش آشپزی میکنه بعد همیشه حواسش به غذاهای ما هم هست ! خیلی خوبه ... 

چند بار غذای منو نجات داده ...

درسته زیاد حرف میزنه اما همین کمکش خوبه !!!



 بعدم ی دختر جنوبیه هست ... کلی باهام رفیق شده ! ارشده ... میبینمش نا خودآگاه میخندم ... دوستداشتنیه ! بعد دوستش که اصن هیچوقت به هم سلام هم نمیکردیم ، هر وقت من و میبینه سلام میده و تو دومین برخورد حتی احوال پرسی هم کرد :| 

بعد دگ الان هم و میبینیم احوال پرسی گرم و خلاصه کلی تعاملات انسانی بینمون شکل گرفته !!!

عمیقا آدمای هم فرکانسم رو دوست دارم و جذبشون میشم ! 

ی هم فرکانس دگ هم داشتم اون دکتری بود با اونم با همین لبخند و اینا دوست شدیم :)) بعد اون دگ الان نیست ... فک کنم نامزد بود !


...

سه شنبه میان ترم تاریخ دارم .... اونم چیییییی ... حفظی :((( 

ای خدا ای فللللککککک ... 

+ میان ترم گفتن دگ ، چرا آخر ترم امتان میگیره ... 

بس که این زن بی برنامه است ! 


...

هوا سرده و من بسیار لذت میبرم ... 


نظرات 1 + ارسال نظر
شباهنگ شنبه 27 آذر 1395 ساعت 15:19 http://nebula.blog.ir

چه قدر تو غر می‌زنی دختر
ژله دوست ندارم

ای گفتی نسرین نوارم گیر کرده رو این مود فعلا زمین و زمان از چشم افتادن هیچی نگو
ژله موجود جالبیه ، بخورش!واسه استخون ها هم خوبه :)
+من همش حس میکنم با تو باید ترکی صحبت کنم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد