یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

۲۱ دی ماه ۹۸

سلام خوبین؟؟ 


میدونم اوضاع مملکت چنان قاراش میشه که نگو 

اما من امیدوارم با فشار مردم به سمت درستی برن..


خب از خودم بگم

من دارم برا امتحانای پایانی ترم یک ارشد آماده میشم..

البته اگرررررر این اخبار اجازه بده و گریه و آه و ناله امان بده :))


...

از ترم یکمون اصلا راضی نیستم.. هیچی یاد نگرفتیم :/ دو تا از درسا فقط وقتمون تلف شد و بعدی هم معمولی بود! واقعا جالب نبود :)) 


عوضش چند تا سفر رفتم :) خیلی تهران و گشتم بخصوص مرکز شهرش رو 

رشت رفتم 

ماسوله رفتم

ارومیه رفتم

و قزوین :))

از لحاظ سفر و گشتن بهم خوش گذشت :)  


...

یکم از هم اتاقیام بگم 

یک هم اتاقی دارم اهل شهرهای اطراف شیرازه! آقا دگ نگم :// انقدر که این نامرتب و شلخته اس ک حد نداره :/ 

در اکثر موارد حالم و بهم میزنه اما خب داره زندگیش و میکنه :/ 


دو تا هم اتاقی دگ هم داره تو فاز دپ و شکست عشقی و گریه و زاری ان ://

یکی دگ دارم نامزده داره عروسی میکنه >< یکیم معلمه و اون خیلی گل تر از بقیه اس از نظر من :))) 

با همه سختی هایی که بودن با اینجوری آدما داره به خودم میگم یک تجربه اس و سعی میکنم راحت بگذرونم :)) 


فعلا همین تا بعد