یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

اندر احوالات ماه اول ترم ۵

خیلی وقته ننوشتم :) 


از حس حال این روزها باید که کارهای طرح۲ با استاد "عین" هست، و همون‌طور که انتظارش داشتم زیاد باهامون حال نمیکنه؛ بخصوص با من  خب متقابله! 

من با معیارهای دانشجوی دوست داشتنیش خیلی فرق دارم، من دوست دارم همه اموراتم رو بهم روش خودم انجام بدم یا تمارض و دستمال‌کشی نکنم اما خب آون میگه هرطور من میگم اونطور باید باشید :/ اینجوریه که شرمنده اش میشم. در کل به لحاظ تخصصی در رشته خودش استاد خوبیه و من منکر این قضیه نیستم :)))


برای درس gis با استاد "نون" داریم و مثل همیشه از جو کلاسش راضی هستم و البته تدریسش :)) البته خودم قبلا با این سیستم کار کردم و آشنایی دارم و خب همینم کمک میکنه :)) 


برای درس بوم‌شناسی و ارزیابی توان محیط زیست یک استاد خانم مهربان داریم :))) درسته که گاهی حرفاش رو قبول ندارم اما خب درس دادنش رو دوست دارم :) 


دوباره قانون اساسی ورداشتم  همون‌ درس که ترم پیش استاده حذفم کرد ینیاااا  

خداروشکر دو هفته استاد میره کربلا و نیست :))) ینی خبر بهتر از این نمیشد 


برای بقیه درسا هم مشغله زیادی وجود نداره و خیالم بابتشون راحت بوده و هست :)))


____________________________________________


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد