یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

مدل استراحتی

مدل استراحتی من بیشتر اینجوریه که میخوام دور و برم آروم و ساکت باشه :)) یعنی مثلا اگر یک روز پر کار داشتم بعدش قدم زدن توی شلوغ‌ترین خیابون یا پارک شهر یا رفتن به یک مهمونی شلوغ یا کلا بودن با جمع زیادی از آدما انرژیم رو بهم برنمیگردونه، بلکه بیشتر خسته‌ام میکنه ؛ )) من دوست دارم بعداز کلی کار برگردم و یک گوشه دنج لم بدم، فکرم رو رها کنمممممم هرقدر که دوست داره بدوئه و بالا پایین بپره و بعدش بیاد آروم بشینه کنار خودم :) 



این و چند وقت پیش نوشتم ولی منتشر نکردم ولی به نظرم باحال بود و باید منتشر میشد. 


حالا شاید چون خودم و خیلی درگیر یک کار میکنم دگ آخر واقعا میخوام که آروم بگیییرم ولی بعضیارو دیدین بعد یک روز از صبح تا شب بدو بدو مثلا تفریح ایده آلشون اینه که شب با دوستاشون برن دور دور، خیابون گردی، بودن با کلی آدم ...

من واقعا اینارو میبینم بعد خودم و تو اون حال تصور میکنم یک طرف دهنم‌ کج میشه  لابد منم برای اونا جالبم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد