یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

سال ۹۸ :)

امسال سال پر فراز و نشیبی بود برام. فک کنم برا همه ۲۲ ساله ها اینجوری میگذره
..
از اولین روزهای سال داشتم درس میخوندم که ارشد تهران قبول بشم
در حالی که واقعا کم آورده بودم کنکور عقب افتاد و تونستم برگردم به کورس، کنکور و دادم و مرحله اول ۳۷ شدم ولی مرحله دو خوب نبود و تهران قبول نشدم. همه ۱۰-۱۱ ماه سخت درس خوندن من ۵-۶ ماه سختتر و پر فشار تر از اونا اما نشد
نشد که تهران قبول شم! شهری که بعد تهران زده بودم و قبول شدم!

بعد تموم شدن مرحله دو کنکور خیلی تند و سریع پایان نامه کارشناسیم و نوشتم و ازش دفاع کردم :)
آخرای شهریور دفاع کردم و پرونده کارشناسیم بسته شد.
بلافاصله بعدش نتایج کنکور اومد و دنیا رو سرم خراب شد!!! چند هفته عزادار اون بودم، هنوزم هستم البته اما خب! نتایج که اومد سریع ثبت نام کردم برا دانشگاه و با بی میلی اومدم دانشگاه. ترم اول خوبی نداشتم اصلا راضی نیستم. از اساتید، از خوابگاه!
اتفاقات آبان ماه و قطعی اینترنت! ترور سردار سلیمانی! هواپیما! کرونا! همه اینا نفس آدم و حبس میکنه تو سینه !!! یادمه اون روزهای بعد قطعی نت غم بزرگی افتاده بود رو دلم.. خیلی بزرگ! الانم هست، دلم برای ایرانم میسوزه ... ایران زیبا و قشنگم *_*
این روزها هم حرص اونایی که راه افتادن تو جاده‌ها میرن رو میخورم، هم اینکه ممنوعیت رفت و آمد وضع نمیکنن!!!!!!! 
کار مفیدی کع این سه ماه آخر سال کردم، یک ترم زبان خوندم، کلاس پست پرو ثبت نام کردم دارم میرم، یک نرم افزار جدید یاد گرفتم! مطالعات در زمینه سیاست و جامعه شناسی هم امسال زیاد داشتم:))) خیلی دوست دارم این حوزه رو :))) از این بخشام راضیم :))