یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

391-

واااااااااای معااادلااااااتتتت پاس شدمممممممم


مرسییییییییی از خودم :)))))


اونطور که بنظر میاد اپسیلونی اضاف نمره نداده ^_____^ 

همه اتفاق نظر دارن که اصلا اضاف نمره نداده

291-

با دوستم که باهم کتابخونه درس میخونیم ی عکس پروفایل تل گذاشتیم که پاهامون رو میزه و دفتر دستک ها اون اطراف ! 


حالا اومدیم کلی عکس رو زیبا سازی کردیم و توی زمینه اش رو پل برکلین گذاشتیم که مثلا ما اون بالا رو پل داریم شهر و میببنیم و همزمان میدرسیم! 

بعد امروز که تو خیابان داشتم قدم میزدم تل و جک کردم دیدم خاله جانم پی ام داده قطعا اون بوت مشکلی با پاهای توپول تو هستی !!!!

وسط خیابون و تک و تنها داشتم میخندیدم بعد چند نفر هم داشتن با تعجب بهم نگاه میکردن ! آخه خیلی باحال تشخیص داده بود 

بعدم نوشته دگ وقتشه لاغر کنی :|

این خاله یکم مثل من گاهی آلارمش روشن میشه !! 

بسیار جالب و خوبه اما یهو میزنه داغون میکنه نمیدونی از کجا خوردی

291-

داشتم تو سالن میرفتم که استاد "نون" و یک دسته از دانشجو ها رو دیدم که دور استاد جمع شده بودن ! ( عاشق جمع شدن های اینجوریم ، از جمع شدن های خشک و رسمی اتاق اساتید بدم میاد:) ) با استاد چشم تو چشم شدیم و سلام دادم ! گفت صبر کن کارت دارم :| گفتم باشه ایستادم کنار و تا کارش تموم شد و اومد شروع کرد دگگگ -_- گفت اون عکسه چرا نا واضح بود ؟؟ چرا به بچه ها اطلاعات غلط دادی ؟؟ چرا تموم نمیکنید؟؟ من هفته بعد نیستمااا !13 ام هم باید تحویل بدین ! گفتم کدوم عکس آخه؟؟؟ کدوم اطلاع غلط ؟ چی گفتم ؟؟ مگ تحویل 16 ام نبود؟؟ نمیرسیم تا 13 ام آماده کنیم ! گفت همون عکسه مثلث هاتون :/ خواستم بگم استاد اصلا میدونستی عکسی که 4 نصف شب گرفته شه بهتر از این نمیشه؟! گفت نحوه کشیدن منحنی ها رو اشتباه گفتی ؟! شاخ درآوردم گفتم استاد همون که سر کلاس گفتین و گفتم به بچه ها ، گفت حرف نزن :| گفتم باشه ! گفتم استاد بخدا 13ام نمیتونیم ، 12 ام ی تحویل دگ داریم ! آخه چطور ممکنه تو ی روز پروژه اونهمه ای رو آماده کنیم ؟؟؟ گفت ب من ربطی نداره  شاید باورتون نشه اما تمام طول مدت مکالماتمون داشت میخندید ! ب قول یکی از ترم بالایی ها  که میگه  انگار داره میگه آها یکم بیشتر التماس کن :/ 

دگ خلاصه گفت ب بچه ها هم تا 13ام باید تحویل بدن !

امتحان تئوری رو هم به اکثرتون می افتین :| 

البته همیشه تو امتحاناش نصف کلاس می افتن بعد ایشون شیف میده با 10 پاس میشن ! من رکوردی که تو امتحانای ایشون دارم 18 هست ! یادمه آران همیشه 18 میشد بعد استاد به همه دو نمره میداد اون _20_ میشد :///

من با شیفت 18 میشدم !


...

عاغا ی امتحان داشتیم چی ؟ شبه هلو ! بعد نامرد فصل آخرش در رابطه با تمااااامممم برنامه های منطقه ای ایران بود ! با 100 هزار تا تاریخ و جزئیات زیاد ! بعد من حوصله ام نیومد بخونمش و صب دوستم تو سلف برام توضیح داد برنامه ها رو ! بعد از کجا سوال بده خوبه ؟ نصف سوالا از اون فصل بود و از جا هایی که عقل جن هم بهش نمیرسید !!!

از خودم بافتم همشو 

انصافا سوالای فصل های دگ رو خیلی شیک و کامل براش نوشتم خیلی بوقه اگه اونارو نبینه 

آخه نامرد نصف سوالا از اونجاااا؟؟ خجالت نکشیدی ؟؟؟


دختره پشت سریم انقد زبون ریخت گوشت تنم داشت میریخت ! چطور میتونن اند لوسی و با ناز بحرفن ؟؟ با چه رویی صد بار استاد و صدا میزنن ؟؟ و میگن بگو جواب این چی میشه ؟؟؟ آخه مگه میشه همین سوالی پرسید ؟؟ مگه امتحان نیستت؟؟؟ ○-▪  یعنی چی ؟؟ 

بخدا جای استاد بودم یکی میخوابوندم زیر گوشش تا بدونه از این به بعد مثل آدم حرف بزنه ! باز خوبه استاده از اوناش نبود که ...

ولی بازم کلی کمکش کرد !


...

از دانشگاه که اومدم نرفتم کتابخونه اومدم خوابگاه و از ساعت 1 تا الان آین بالا ولو عم :// متاسفم واقعا !! ی سر هم میرم بیرون ! قبلشم کلی ظرف نشسته از دیروز هست که در انتظار بنده است و البته ی دست لباس :/ 


باشد که رستگاریده شیم :)))


فعلنات 


290-

الان نمیدونم بگم قبولم؟؟؟ بگم افتادم ؟؟؟ بگم چی؟؟؟ فعلا همچی در هاله ای از ابهامه ! 

اما به نظر احتمال افتادن بالاتره :/


ب شکل جالبی پوکرم و نمیدونم دقیقا چی شده ؟؟؟؟


دگ ولش کن ، از اولشم قرار نبود با 20 پاسش کنم ، همین که تو اوج ناامیدی و به فکر حذف بودن شجاعت خوندن گرفتم و دوستم و اوکی کردم بهم یاد بده و از هیچی و هیچی نصف مباحث رو خوب یاد گرفتم خودش کلیه :)) 

بعدشم این آمار نبود که بگم آره 5 روز  واسه از صفر خوندن وقت گذاشتم باید  مث اون 18  شم ؛ این دیف بود !!! با اوستاد سخت گیر و خفن ترش !

:)


حالا هر چی بشه شده !!!


... 

تا حالا شده حالتون از حجابتون بهم بخوره؟؟ من الان اون حس دارم !!!

تو سلفم اما این مقنعه بیخود باید سرم باشه ! چرا ؟؟؟؟؟




289-

تاب تاب عباسیییییی استااااد مونو نندازیییی پلییییییییززززززز


شب خاطره انگیز امتحان معادلات فرا رسید و بنده مفتخر شدم که نصف مباحث رو کامل بخونم و چند نمونه ازشون حل کنم :-| 

آیا کافیست؟؟

آیا نمی افتم ؟؟

آیا فردا بعد از امتحان هم همچنان خواهم خندید؟؟

آیا استاد شیفت میدهد؟؟

آیا اولین افتادن رغم خواهد خورد؟؟

آیا فردا شب میآیم اینجا مینویسم بخیر گذشت ؟؟؟

آیا انتگرال ها هلو خواهند بود یا بووووق؟؟؟

آیا ....


چند دیقه پیش رفتم دوش گرفتم که ریلکس کرده باشم :)

الان خوبم :))

امیدوارم فردا بهترین باشه برام ^_^


شب خوش