یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

205 -

الان داشتم گروه کلاس و میخوندم دیدم یکی از پسرا نوشته "حسین جان متولد شدن دخترت مبارک " بعدم خطاب به همه نوشته بود فلانی امروز پدر شدن !

:)))))

بعد خب خنده ام گرفته ، آخه خیلی هم بهش میاد ! 

الانم همه دارن تو گروه بهش تبریک میگن 

بچه ها بهش میگن اسم دخترتون چیع ؟؟

بعد میگه اینجوری که نمیشه ؟! بعد بچه ها میگن پس چجوری میشه ؟؟ 

اصن یک وعضی شده گروه ! 

دخترا اومدن تو گروه دخترو نمون میگن پسرا عمو شدن ما خاله نشدیم

  اصن داغون شدیم همگی !!!

پ ن : این همکلاسیمون ماشاالله بزرگه و تغییر رشته داده از یک رشته و شهر دگ اومده کلاس ما :)

نظرات 6 + ارسال نظر
حانیه پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 20:19

اسمش رو چی گذاشتن؟
وای منم دوماه بعد مجدداً خاله میشم
اما دوس داشتم خواهرزادم دختر بشه ولی این یکی هم پسره :(

نگفت :|
واااای چه خووووووب ! خاله میشی ^________^
دختر پسر فرقی نمیکنه باوووو :)))

حانیه پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 20:26

چه دعایی کنمت بهتر از این:
که کنار پسر فاطمه هنگام اذان، سحر جمعه ای از سال جدید در شبستان بقیع، قامتت قد بکشد وقت نماز، به نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده ی حضرت زهرا بکنی

حانیه یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 15:02

به عزیزی گفتم:
روز به خیر
در پاسخم گفت: فرجامت نیک
به وجد آمدم از پاسخش!
چه دعایی...!
من برای او خیری خواستم به کوتاهی یک روز
و او خیری برای من خواست
به بلندای یک سرنوشت...(نیک فرجام باشی دوست من. )

حانیه دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 00:32

اره فرقی نداره اما دختر یه چیز دیگه هست
هردوشون نعمت خداست
بازم شکر من و خواهرم برادر نداریم اینا میشن داداشمون

^_____^

حانیه سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 00:11

دلم برات تنگ شده چرا دیگه نمی نویسی

نت درست و حسابی ندارم ؛ میام :))

حانیه سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 21:42

انشاءالله همیشه ایام به کامت شیرین باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد