یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

257 -

خیلی بی نظم شدم ... این جور مواقع از خودم بدم میاد !

آدمیم که کار های مثبت خودم بیشتر از هر چیز دگ خوشحالم میکنه ! هیچ هدیه و لطفی انقدر مزه نداره که کار های مفید و مثبت داره !

کلی کار عقب مونده درسی دارم ! هی حرص شون رو میخورم هی باز پشت گوش میندازم ! 

دلم میخواد برگردم به روز های برنامه ریزی کردن هام ... اینکه همچی کنار هم باشه ... هم خوشگذرونی باشه ، هم درس باشه و هم دل ! 

کلی چیز دوست دارم یاد بگیرم ولی هی حس میکنم شرایطم جور نیست .... مهم نیست باید خودم پرت کنم سمتش ، حتی اگه فکر میکنم الان وقتش نیست !  

همیشه فکر میکنم وقتی خسته میشم از کاری یا هی دلیل میتراشم که بعدا انجامش بدم ؛ دقیقا زمانی هست که بااااااید برم سمتش ! واقعا هم به عمل ایمان دارم ! خیلی درسته !


بعدم چرا بارون نمیباره  ... واقعا بارون ی انرژی خاصی بهم میده ... اون بوی نمش دیونه کننده است  


هواشناسی و که چک کردم تا هفته بعد هم خبری نیست :///

...

جالبه از صب خبر اینکه ترامپ ریس جمهور آمریکا شده بین  مردم ترکیده و کارشناس و غیرکارشناس دارن تحلیلش میکنن ... 

نظری ندارم خدایی ...ولی بهش خوش بینم :||| 

...

دیروز رفتیم پیش استاد که میانترم رو نندازه اون هفته ای که میخوابیم برگردیم خونه هامون ، بعد برامون ناز کرد ! منم خوشم نمیاد بیشتر براش توضیح بدم و اونم هب ناز کنه و یه حالت خواهشی و اصراری بیش ز حد پیش بیاد ! دوبار بهش گفتم و دیدم گوش نمیده ، اصرار نکردم ! بچه های دگ موندن باهاش حرف زدن ولی قبول نکرده بود ! 

نماینده مون که دید عصبانی شدم .. گف من حلش میکنم بعدا! تو برو 

واقعا ناز کردن الکیش عصبانیم کرده بود ، دلیل منطقی نداشت واقعا و براش هم هیچ فرقی نمیکنه کی و کجا !

دگ هم باهاش حرف نمیزنم ... اگه نماینده مون تونست حلش کنه که هیچ اگه نه ... کمتر میرم تعطیلات مهم نیست ! بهتر از اینه که سه ساعت منتشو بکشم :)))


...

نشستیم با بچه ها داریم گزارش کار مینویسیم ... استاده به شوخی یا جدی که ما نفهمیدیم آخرش کدومگفته 20 صفحه پاور درست کنین واسه ی مبحث تراز کردن دوربین تئودولیت ://// بییییست صفههههههه خودشم:///// 

ما هم ب شوخی گرفتیم و عکس هایی با دوربین که خودمونم هستیم رو گذاشتیم تو پاور:|||  خیلی شیک و مجلسی !!

باهاش شوخی داریم کلا  دو حالت داره یا سرمون میره یا نمیره


و من الله التوفیق :))))


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد