یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

کهکشانی جان بیااااااااااا در آغوشم ^____^

وای لعنتی تو چقدر جذابی ! 

میزکار کهکشانی رنگی رنگی و میگم !

هی میرم نگاش میکنم ، هیچ دلم غنج میره واسش !

هی دلم میخواد اون پلنر سازش جلو دستم بود باهاش خوشگل میکردم دفتر هامووووو  

حالا اینا هیچی ! برچسب کیبورد هاشو بچبونم ب کیبوردم ااااااایییی خدای من ... چییییییی میییییششششهههه اونجوری ؟! وااااااایییییییی معرکه است 

قبل اینکه برم تعطیلات، خونه ! باید قبلش بخرمش ... والا اونجا مامان انقد غر میزنه ... نمیذاره بخرم 

امروز پاشدم اون همه راه و رفتم اون مغازه ای که محصولات رنگی رنگی داره بعد همه اسکرپ بوک ها رو داشت الا کهکشانی هاااااا !!! واقعا چرا ...؟؟؟؟؟؟

چند بار گشتم ، مرده ی جوری با تعجب نگام کرد ! ... نبودش :( نداشتن  

بعد الان واسه آخر هفته تخفیف هم که زدن ، تخفیف خیلی از کارا هست جز کهکشانی هاااااا

خدایا چرا عذابم میدی 

میخرمش .... حتتتتمااااا ... صبر داشته باش فقد !!!






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد