یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

259 -

از فردا به مدت دو هفته میرم خونه ^_____^

..

صبح دل انگیزی بود صبح امررووززز 

میدونستم هم اتاقی نقاشیه هم صبح میره و من تو اتاق تنها میشم و بعد از شلوغی همه روزها به یک آرامش خوب میرسم :)))

برعکس روزهای پیش که از شدت آلودگی گلودرد گرفته بودم ولی امروزبخاطر باد و بارونک دیشب هوا خوب و آبی و آفتابیییی بود  ... پنجره رو که باز کردم ی نور و باد تند و خفنی خورد تو صورتم، از اونا که همیشه تو فانتزیام دارمشون  ... خیلی خوب بودش ، تو دلم گفتم لعنتی جان چقد خوبی تووووو .... میشه هروقت دلم خواستت بیاییی؟؟؟ 

صبحونه رو که خوردم ، قرار بود برم بیرون و رفتم ... ی مقداری سوغاتی خریدم :) 

 برای ی دوست ، یکی از اقوام و البته خانه :)


چند روز پیش تولد خواهرجانمان بود و سهم این جانب فقط دیدن عکس های تولد شد و دیگر هیچ ! بچه ها میگفتن بگو برات کیک نگر دارن :/ کیک 24 آبان و نگر دارن 28 ام??   .. اونم مامان من که به بهداشت و سالمی همه چیز گیر میده ... عمرا .. همون سر سنگین بهش هیچی نگفتم  ... البته خب دلمم نمیخواست واقعا :)) بچه هان دگ ^____^ میخواستن به فکر منه دو ماه نرفته خونه باشن *_*


داشتم میگفتم تولد خواهر جانمان بود و سهم اینجانب فقط دیدن عکس ها شد... اما خب حالا که دارم میرم خونه میخواسم حداقل براش ی هدیه ببرم :)))

 تو سن نوجونیه و چیز میزای مدرسه و این چیزآ براش جذاب نیست ، لباس و دستبند و گردنبند و پابند و انواع لاک و کلا چیزهایی که فکر میکنه جذابش میکنه براش خوش آینده و خوشحالش میکنه ! 

این شد که تصمیم گرفتم براش لباس بخرم و خریدم :)) 

امیدوارم دوست داشته باشه :// 

...

بگین چی؟؟؟؟ 

چمدونم باز کردم و ی جوراب گل گلی توش پیدا کردم واااااای ی جوراب زمینه سرمه ای با گل های صورتیه  در واقع اون تو بود ولی یادم نبودش :| بعدش که دیدم و یادش افتادم خعلی حال داد :))

...

رفتیم پیش یکی از استادا ... همون که شخصیت محبوب دانشکده است ! همون که هیشکی وقتی میبینتش راهشو کج نمیکنه و همه از 10 متریش بلند و با خوشحال بهش سلام میدن و اونم با لبخند جواب میده و حالشونو میپرسه !

ما که رفتیم اتاقش مثل همیشه از همون اول شروع کرد به شوخی و خنده ....

بهش گفتیم استاد این دو هفته رو میخوایم بریم ولی پروژه این هفته رو کامل نکردیم ، یعنی دیروز اون مسئول انبار نبودن که دوربین  بگیریم و کار کنیم ! گفت اگه برف بباره کارتون سخت میشه ! اما امیدوارم تا برفا کارتون طول نکشه و تموم کنید ... آخرشم گفت اشکال نداره برین ؛ خوش بگذره :))))) 

احتمال اینکه اصلا کلاس تشکیل نشه خ زیاده چون خیلی ها برمیگردن خونه ^_^ 


خیلی این رفیق شدنش رو دوست دارم ! همین کارشه که همه رو جذبش میکنه ! بسیار خوش اخلاق و مهربونه ... در عین حال تو کارش جدیه و سخت میگیره مثلا پروژه نهایی بچه های پارسال و پنج بار رد کرد و گفت دوباره برین کاد کنین ... جوری که رییس دانشکده وساطت میکرد که مشکل چیه که بعد ترم جدبد شروع شده کار نقشه برداری بچه ها تموم نشده ! ما به موقعش درکت هم میکنه *__* :)


...

هر چی کردم چمدونم سبک شه نشد :(( آخه چرا :((( از هیچکدوم نمیتونم بگذرم :|| حالا برگشتنی کاش سبک تر شه ://

هر سری بابا بهم میگه سبک کن بارت رو هر سری هم نمیتونم این کار و عملی کنم ... عیییی خداااااا .... همیشه بارم سنگینه ...

...

چند وقت پیش ملحفه روی تشکم و شستم بعد دو سه روز، آدامسم اوفتاده بود روش و یکم مالیده شده بود 

  ... از اونجایی که حسش نبود بهش بی اعتنا بودم تا اینکه به رسم همه ی روزهای آخر و برگشتنی دیروز شستمش ... 

از قبل اون هم برای هوله جانم نقشه میکشیدم اما خب میدونین دگ ؟! هوله آب و خوب جذب میکنه و وقتی کلا خیس میشه چند برابر وزن خشکش وزنش میشه ! منم ک خیلی سختمه آب کشیدن  بنظرم خ سخته و نفس گیر و زود زیاد میخواد !! اما خب دل و زدم به دریا و هوله امم رو هم ی صفا دادم :)))

دوستم میگه خب ببر خونه بشور بیار :/ میگم اون همه هوله رو کول کنم ببرم خونه ؟؟ این همه راه و هوله ببرم و بیارم ؟؟؟؟هوله  به اوم گندگی؟؟؟ 

قانع شد بنده خدا  ...


خلاصه که امروز اون کارهای کوچیکم و که مونده بود و انجام دادم و در حال حاضر در حال استراحت هستم و ایشاالله فردا راهی ^___^ 


من الله التوفییییققق  و همچنین عشق بر شما ببارد 



نظرات 2 + ارسال نظر
روشناا پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 22:45 http://roshanaa.blogsky.com

وای بعد ٢ ماه داری میری خونه حتما خیلی ذوق داری :))) کلیییی بهت خوش بگذره، سفر بی خطر

قربانت

نسیم شنبه 29 آبان 1395 ساعت 21:17

خوش بگذره عزیزم...تولد ابجیت پساپس مبارک
منم هفته ی بعد میرم ایشالا....

قربانت عزیز دلم
عه خب بسلامتی .. ما هم این هفته رو در رفتیم و کلاس هس گویا و الا دوهفته تعطیلی عملا غیرممکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد