یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

290-

الان نمیدونم بگم قبولم؟؟؟ بگم افتادم ؟؟؟ بگم چی؟؟؟ فعلا همچی در هاله ای از ابهامه ! 

اما به نظر احتمال افتادن بالاتره :/


ب شکل جالبی پوکرم و نمیدونم دقیقا چی شده ؟؟؟؟


دگ ولش کن ، از اولشم قرار نبود با 20 پاسش کنم ، همین که تو اوج ناامیدی و به فکر حذف بودن شجاعت خوندن گرفتم و دوستم و اوکی کردم بهم یاد بده و از هیچی و هیچی نصف مباحث رو خوب یاد گرفتم خودش کلیه :)) 

بعدشم این آمار نبود که بگم آره 5 روز  واسه از صفر خوندن وقت گذاشتم باید  مث اون 18  شم ؛ این دیف بود !!! با اوستاد سخت گیر و خفن ترش !

:)


حالا هر چی بشه شده !!!


... 

تا حالا شده حالتون از حجابتون بهم بخوره؟؟ من الان اون حس دارم !!!

تو سلفم اما این مقنعه بیخود باید سرم باشه ! چرا ؟؟؟؟؟




نظرات 2 + ارسال نظر
ملی شنبه 25 دی 1395 ساعت 19:48

ایشالا قبولی با ی نمره خوب. برو با استادش صوبت کن خودتو سفارش کن. تاثیر داره ها

ملیییییی من از این کارا نمیتونم بکنم بخوامم پام باهام نمیاد ی غروری هست که کلا موندم باش چ کنم! بعدم اصلا استاده آدمش نیست انگار ! البته اینطور شنیدم ! یکی میگفت این تو نمره دادن باباشم نمیشناسه ( البته از این چیزی زیاد میگن و اونم آدمه خلاصه )

نسیم یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 15:23

فک کنم منم امتحان امروزمو بیوفتم.....
با این تفاوت ک من تو طول ترمم واسش خ زحمت کشیده بودم....

میگم نسیم واسه این زبان باید ی فکر اساسی بکنیم اینجوری نمیشه !
حالا ایشاالله که نمی افتی بابا :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد