یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

مردها دوست دارند ضعیفه ای زیر دست خود داشته باشند ؛ اما کور خوانده اند

داشتیم تو گروه خونوادگیمون راجع ب دختر دایی جان صحبت میکردیم که نبود و همه داشتن سراغش رو میگرفتن که یکهو همسر محترمش آمد و گفت هست ولی خوابه و ... 

گفتن آخی لابد داره خونه تکونی میکنه و خسته شده خوابیده ! همسر محترمش نوشتن اتفاقا از وقتی اومدیم ... اصلا کار نکرده !

ریپلای کردم نوشتم مگه باید کار کنه؟؟ ریپلایم کرد نوشت شمارم میبینیم ! در حالی که مورد تشویق خاله ها و زندایی ها بودن و بهم آفرین میگفتن نوشتم من حاضرم از گشنگی بمیرم ولی هر روز پای گاز نباشم و تمیزکاری هم باید دونفری انجام بشه ؛ در حالی که بازم تشویق میشدم خاله جان نوشت آفرین شیدا اما ب همین خیال باش !  نوشتم خاله جان : من قراره سنت شکنی کنم ؛ جبر علیه زنان تمام است و پیروزی نزدیک  ! خاله جان نوشتند : ببینیم و تعریف کنیم ! 

همسر محترم دختردایی هم فرمودند : اینجوری نگو شوهر گیرت نمیاد ، میمونی رو دستمون !

ایشان غافل از اینکه برنامه ما ب اصطلاح انها روی دست ماندن است برایشان نوشتیم : همان بهتر که گیر نیاد ، اگه اینطوری نباشه آبمون تو ی جوب نمیره :) سکوتی سنگین گروه را فرا گرفت و فقط یکی از زندایی ها بنده رو تشویق کرد  و مطئنا جناب همسر دختردایی روز شماری میکند تا شیث ما روزی سوار بر اسب سفیدش بیاید و ایشان ارزیابی کنند ببینند که ایشان در تمیز کاری مشارکت میکنن یا پای گاز میایستند یا خیر؟!!! 


پ ن : معرفی میکنم ؛ شیث مرد روبا های اینجانب از دوران نوجوانی تا به امروز بوده اند اما احتمالا هرگز وجود خارجی نخواهند داشت و خوشبختانه یا متاسفانه من نیز جز ایشان کس دیگری را قبول ندارم ^_____^

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 11:12 http://30-salegi.blogsky.com

شیث ؟؟

حالا چرا شیث؟

آره !
قضیه اش‌ برمیگرده ب دوران اوایل دبیرستان که با بچه های کلاسمون شروع کردیم به اسم گذاشتن روی مرد رویا هامون و اسم هاشون رو از روی‌اسم پیغمبر ها گذاشتیم منم اسمش رو گذاشتم حضرت شیث

روشناا دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 23:59

خخخخ منم دقیقا موقع خوندن این اومد تو ذهنم ک حالا چرا شیث؟! ی لحظه هم ب شیث رضایی ربطش دادم و ترسیدم

منم همیشه رضایی یادم میوفته اما شیث من کجا و اوشون کجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد