یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

307-

دوباره فردا میرم دانشگاه واسه اون کارهای خوابگاهی و البته ی کار اداری دگ برای آران !!!

امیدوارم فردا دگ خوابگاهم درست شه ! خیلی بده ... نمیدونم وسیله هام و جمع کنم ؟؟؟ نکنم ؟؟؟ کی اینکارو بکنم ؟؟؟ فردا رفتنیم؟؟؟ پس فردا رفتنیم؟؟؟ کی جمع کنم بهتره؟؟؟

بابا میگه فردا با اون یارو صحبت کن اگه قبول کرد که هیچ اما اگه نه ! همون جا زنگ‌ بزن داییت با اون آشناش هماهنگ کنه کارت و راه بندازن ! اما من دلم‌نمیخواد از کسی کمک بگیرم !! دعا کنید جور شه ... بابا میگه انقد علاف نمون کارت و ردیف کن برو ی جا مستقر شو ! لعنت ب این مدیریت ! 

حالا کارهای آران و امضا جمع کردن برای اون هم هست کاش کارش زود تموم شه -_- 


...

واسه بعد از ظهر قراره بچه ها بیان اتاق ما و ی مهمونی دانشجویی داشته باشیم ! من هیچ کاری نکردم و هیچ تدارکی ندارم ! یعنی حوصله اش رو نداشتم ... همون چایی و چن تا تیکه تنقلات کافیه !


...

دیشب بالاخره کلی لباس شستم و امروز ب نوبت پهنشون کردم روی شوفاژ تا خشک شدن ! 

پتوی گلبافتی که روی خودم میکشم + یک پتو مسافرتی هم دارم که باید بدم شسته شن ... ی اتیکت دارم که آدرس ی خشک شویی تو ی خیابونه که نمیشناسم اما زده ۵۰ % تخفیف ! شاید ببرم اونجا شایدم نه ! ی جای خوب و مطمئن اگه پیدا کنم برام کافیه ...

امروز هم لحاف تشکم و روکش بالشتم رو شستم و خشکوندم و آماده پهن کردن بودن اما حسش نبود و الان بالای سرم هستن :)

 

نهار مرغ پریدم :) و سیب زمینی سرخ کردم کنارش :) بسی چسبید ، مرسییییییییی دست پختم 


امروز تو برنامه ام‌ بود که برم‌شهر کتاب ! اما انقدر نهار دیر و پختم که بعد خوردنش سنگین شدم و این سنگینی مصادف شد با تایم آماده شدت واسه رفتن ب شهر کتاب و بیخیالش شدم گفتم بگیرم بخوابم بابا ! خوابیدم :/  ><


امروز که الیزا لایو گذاشته بود ، با دوستاش بودن و همگی داشتن صحبت میکردن ، ب محض حاضر شدنم تو صفحه یکیشون ب فرانسه چیزی نوشتم ب اسمم ولی متوجه نشدم ، میخواستم فینگیلیش باهاشون بحرفم که لعنتی قطع میشد هی! نتونستم دو کلوم باهاشون صحبت کنم ، اهههههه !!!! 

امشب با الیزا صحبت میکردیم بهش گفتم که چه شد و کلی خندیدیم :) بهش گفتم درست سرجات استراحتتم خوب و کامل انجام بده من این کار و نکردم و کله پا شدم ؛ برگشته میگه آره زیاد به خودت فشار نده آخه من عاشق اینجوری فارسی صحبت کردنشم یا مثلا وسط فارسی نوشتن هامون ا ن یهو فینگیلیش میشه :)))

فدایییییششششش ^__________^



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد