یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

شب اول اتاق ۲۰۷ !

بچه های جنوب که خب بندگان خدا همیشه توی گرما اونور بودن انگار بعد از ۷ ترم هنوز به سرمای اینجا عادت نکردن و توی بهترین هوای اتاق بازم شوفاژ و تا تههه روشن میکنن شب که داشتیم میخوابیدیم من رفتم بالا و از حرارت اتآق داشتم آتیش میگرفتم ! کل شب رو هیچی روم‌ نکشیدم و دلم میخواست لباسم و دربیارم و شب رو با سوتین بخوابم بلکه یکم خنک شم ! اما چون شب اول بود و نمیخواستم همون اول بترسونمشون لباسم رو در نیاوردم و بعد نیم ساعت وول خوردن خوابم برد!

تجربه های اینجوری رو دوست دارم :) من اگه خونه مون بودم هرگز با دو تا جنوبی برای یک شب هم هم خونه نمیشدم تا اخلاق و شیوه زندگی‌ اونها دستم بیاد !


...


ساعت دو کلاس دارم ، دلم برای دانشگاه و بچه هامون تنگولیده! اما برای کلاس رفتن نععع! هنوز خسته تحویل پروژه هام ..


...

اوه  ی برف ریز و قشنگی داره میباره و دل من و برده ! خیلی دوسش‌دارم ! صبح همون اولش پرده اتاق و زیبا ترین حس رو بهم میده کنار زدم و الان ی نور قشنگی‌رو تابونده ب اتاق :)))

من عااااشششققققق نور آفتابم *____* عاشششققق!


...


واسه دوستم ی بسته سوپرایزی سفارش داده بودم ، البته خودش ازم خواست چون میگفت مامانم ب این خرید های اینترنتی اعتماد نداره و نمیذاره اینجوری چیزی سفارش بدم ازم خواست من براش بخرم ! منم چون ب رنگی رنگی اعتماد دارم این کار و براش کردم :)

چند روز پیش‌ جناب پستچی باهام تماس گرفت و گفت ما همچین اسمی توی این آدرس پیدا نکردیم و خودتون بیاین از پسا بسته تون رو ببرید! گفتم‌ باشه ...

امروز میرم پست بسته دوستم رو بگیرم و ببرم دانشگاه و اونجا سوپرایزش کنم  ولنتاینم که هست دگ چه بهتر ! دو تا کادو میگیره  




نظرات 2 + ارسال نظر
ملی پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 06:56

اتاق جدید مبارک، ایشالا که توش راحت باشی و خاطرات خوبی توش برات رقم بخوره

قربانت ملی خانوم گللل ایشاالله

رگها جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 15:22

#بیایید_با_جنوبی_ها_مهربان_باشیم :))))
چه بسته ی خوشگلیه مبارکش باشه ^_^

ببین انقد خوبببببن اصلا نمیشه غیر از این‌ بود :)
اوهوم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد