یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

۳۰۹-

نیاز به تلاش بیشتر ، محرک و صبر دارم !

میدونم زوده واسه خواستن یک چیزهایی میدونم تمرین و پشتکار میخواد میدونم انتظارم معمول رو به بالا و شاید آرمانیه ، میدونم اگه اون چیزی که تو ذهنمه عملی شه نتیجه دلخواهم و خواهم گرفت ! 

برای این رشته برای این درس پرررر از انرژیم اما فقط انرژی کافی نیست باید ی سری مهارت ها رو هم داشته باشی ... فعلا تو این زمینه ضعف دارم‌ ! اما بااااییید تمام تلاشم و بکنم یعنی بکنیم !!! 

تیممون هر ۴ تا پایه ان ، اما انگار محرک اصلی منم و من‌باید تهیجشون کنم ! وقتی گروه های دگ رو میبینم که قوی تر بسته شدن ی حالی میشم اما مطمئنم اگه ما هم‌تلاشمون رو بکنیم ازشون کم‌ نمیاریم !! این ترم‌ یاد گرفتن های زیادی در انتظارمه ...


من هنوووزززز خیییلیییی صفرم خیییلیییی ! 

تو فکر بورسیه ام ! شاید تابستون خیلی جدی تر بهش فکر کنم ، شاید بتونم از الان استارتش رو بزنم ! فعلا فقط میخوام شرایط دانشگاه های اونور دستم بیاد ، ترجیحا اروپا !

باورم نمیشه من‌دارم اینارو مینویسم ، همیشه گوشه ذهنم داشتمشون و الان روزیه که باید برم تو دل ترس و تاریکی و دنیایی که ازش شناختی ندارم اما انگیزه چرا ! 

به کلی انرژی مثبت و خوب نیاز دارم ، لطفا برام بفرستید  

تو راه دانشگام ، کلاس اول و خواب موندم  ... تا ۴ کلاس دارم و بعدش میریم پی کارهای طرح تا تکلیف این هفته رو اوکی کنیم :)) 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد