یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

۳۱۰-

بشتاااااابییییید کانال زدم 


نظرتون راجع به تو کانال نوشتن بلاگر ها چیه؟؟



نظرات 6 + ارسال نظر
روشناا دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 23:16

کانال زدن عالیه
منم چن ماه پیش ی کانال زده بودم بعد تنها عضوش خودم بودم خو چیکار کنم اگه نمیزدم تو دلم میموند دیگهه بعد دیگه همونجا تو اوج خدافظی کردم

ملی پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 09:35

شیدا جون کانال خوبیش اینه که هی فرت و فرت برامون عسک میزاری! بدیش این نیس ک مخاطبا اگه با اسم خودشون تو تلگرام عضو بشن لو نمیرن؟ من ترسیدم لو برم نیومدم توش

آره اینم هس!
دلی پن اگه کسی رو هم پیدا کنم ترجیح میدم‌به روش نیارم تا راحتتر بنویسه :)
ولی تووهنوز کشف نشده ای برام ؛ آره هر جور راحتی پیگیر باش

روشناا جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 01:13

شیدایی خوبییی؟ کجاااییی؟ حتما مشغول خرید عید و اینایی خوش بگذرههه

سلام روشنا گلیییییییی
آره در حال کوزتینگ برای مامان بودم الانم که سال نو شده و مشغول مهمونی و مهمون داری هستیم
سال نوت مبارک ، سال پر آرامش با سلامتی و خوشی و باخنده های بلندبلند و رسیدن های خفن برات آرزو میکنم عید بهت خوش بگذرد
ها راستی هستم ، تو کانال مینویسم فعلا

رگها شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 03:29

پاشو بیا بنویس باو!
عیدتم مبارک

ینی بیام اینجا ؟
عییییدددد تووومممم موووباااارککک

رگها سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 12:06

بله :)
اینجام باش گه گاهی :))

اوهوم باش

وروجک سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 17:40 http://voro-jak.blogsky.com/

نظری ندارم :)))

هووووووووووووم -ــــــ-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد