یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

تابستان خود را چگونه میگذرانید؟؟

یک تصمیم متفاوت یا دید متفاوتی که برای تابستون امسال دارم اینه‌که خودم و از قید این کلاس و اون کلاس راحت کنم ! 

کارای لذت بخش‌تری هست ، درسته‌که کلاس هم خوبه اما الان چیزی نیست که ازش لذت ببرم پس فعلا بیخیالشم!


خیلی جدی‌تر دارم راجع به گیاه‌خواری مطالعه میکنم و شاید همین روزا یک دوره یک‌ماهه رو شروع کنم! 


شرلوک میبینم :)))


راجع به طراحی اتاق سرچ میکنم که به یک نتیجه و ایده برسم و تو اتاق خودمون پیاده‌اش کنم !! 


ها یک چیز دگ که انجام میدم ، جدید خیلی پیج آدمایی که مهاجرت کردن میخونم ؛ چیزی که هست همه شاد و خوشحال و مسرورن خداروشکر :))) اما من نیاز دارم از سختی و دغدغه ها بکن که خب از اونجایی که همه مثبت اندیش ان چیز زیادی راجع به این چیزها نمیگن! 


 از آران بگم که رفته جلوی موهاشو کوتاه کرده و میخواد بنفش رنگش کنه ، از اینور من خیلی تشویقش میکنم و مطمئنم که عالی میشه و خیلی بهش میاد از طرف دیگر خانواده‌اش بخاطر  اون مدلی کوتاه کردن جلوی موهاش هم بهش گیر دادن  

شدیم دو قطب مقابل که آران از من انرژی میگیره و با اون بحث میکنه -_____- بهش گفتم که اصلا مهم نیست اونا چه قالبی و دوست دارن ، درست مثل من که وقتی گفتم میخوام گیاه خواری شروع کنم مامانم کلی خندید و رفت سراغ دغدغه هایی که قراره برام ایجاد کنه اما مثل حرف های خانواده آران این حرف ها مهم نیست و من بالاخره راه خودم خواهم رفت! شاید مجبور بشم علارغم علاقه ام آشپزی کنم برای خودم اما این کارو میکنم تا خودم و به خودم ثابت کنم :)


نکته‌ی دگ ای که هست حناست  به طراحی‌هایی که با حنا روی دست میکشن هم علاقه‌مند شدم و دنبال طرحی هستم تا عاشقم  کنه و برم یک سالنی تا برام عملی کنه (آیکون رقص) 

یادمه نوروز ۹۰ که رفته بودیم بندرعباس اولین بار اونجا این طرح هارو دست خانوما دیدم و جز جالب بودن هیچ حس دگ ای بهشون نداشتم اما الان دلم میخواد امتحان کنم!! 


و نکته بعدی داشتن یک خالکوبی خفن روی کتفم یا مچ دستم هست ، این دو جا جذابن نههه؟؟ 

البته این ایده در حد وسوسه است و هیچ تحقیق راجع ضرر و زیان  و منفعت خالکوبی نداشتم ! فقط میدونم خالکوبی های روی دست مامان‌بزرگم بخاطر تسکین یکسری درد بوده دگ تا همین حد مطلعم تا ببینیم چی میشه *______*



مرسی همگییییییی 

نظرات 1 + ارسال نظر
ملی دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 13:59

سلام شیدا
حنا خوبه
خال کوبی رو بیخیال شو
گیاهخواری هم یه دوره ای باشه خوبه. مثلا همون یک ماه
تغییر دیزاین اتاقت هم عالیه! بظرطیکه خرج زیادی نذاره رو دستت! تونستی عکسشو بزار
ادمای مهاجرت کرده؟ خوبه بخونی ولی بقوله خودت سختی کشیده هاشونم بخون یا مثلا سرچ کن شرایط زندگی در کانادا، در فنلاند در ..... یه سری وبسایتایی هس که به فارسی اطلاعات و تجربیاته خوبی رو به اشتراک میزارن

سلام ملیِ عزیز
چرا خالکوبی نه؟؟ دلیل علمی داره یا مذهبی؟
ب پیشنهاد آران حنا رو گرفتم که خودم طراحی کنم واس خودم اما قیفش رو پیدا نکردم ،‌بهم گفتن اینجا نمیتونی پیدا کنی و توی تهران و اینا هست خدا کنه پیدا کنم و الا مجبورما برم پیش کسی تا برام انجام بده!

راجع به گیاه‌خواری خودم چهار چشمی حواسم به بدنم هست که حالش چطوره ، روحن که خوشحال ترم و اینکه زیاد آدم اهل گوشت نبودم از قبل برا همین زیاد سختر نمیگذره!

باش این کارم میکنم

اووووهههه یسس! مرسی گفتی همین و سرچ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد