یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

334-

تو کانال گفته بودم که یک استادی داریم(دختر) که یهو هممونو تو یک گروه اینستایی اد کرد (بعدا یک گروه تلگرامی هم زدیم ) ؛ یک فیلم فرستاده بود و همین ابتدای رفیق بازی اون با ما شد و باز تو کانال گفته بودم که از چنین شخصیت خیلی راحت و بی ابهتی رو نمیپسندم نه که نپسندما زیاد برام جذاب نیست  

من همچنان شخصیت استاد طرح رو دوست دارم که جواب پی وی نمیده (سین میکنه و جواب نمیده ) یا تو گروه خیلی جدی و صریح صحبت میکنه ، یکم ارتباط گرفتن باهاش سخته اما آگه بدونه حرف حساب میزنی نرم میشه -_- از اوناس که تلگرام چک‌ نمیکنه و من هربار سوال داشتم ازش اجازه گرفتم ازش که پی وی صحبت کنیم و اینکه اس ام اس دادم که آن شه -_- و اونم ۲ ساعت دگ آن شده !

خلاصه که ما واسه این استاد راحت‌مون تو گروه تولد برگزار کردیم بچه ها آهنگ فرستادن و مام استیکر رقص میفرستادیم و اون وسط مثلا میرقصیدیم (چنین استاد اهل دل و جو خودمونی‌ای داریم) بعد خب الان که نگاه میکنم استاد طرح همچنان محبوبهِ منه!!!! هرچند نمره دادنی جفا کرد اما خب دوستش دارم...


...

امروز دوست دوران ابتداییم اومده بود خونمون :)) وای که چقدر گفتیم و خندیدیم!! از دانشگاه و دوستان و مشاور امسال کنکورش و ...... اصلا فکرش رو هم نمیکردم بعد این همه سال حرف برای گفتن داشته باشیم و آنقدر گرم و صمیمی! راستش من تو نگاه اول شاید آدم سردی بنظر بیام که تقریبام درسته چون با آدمای غریبه و رفیقای جدید زیاد نمیتونم گرم بگیرم ؛ بعد فکر میکردم بعد این همه سال خیلی شیک و رسمی باهاش برخورد میکنم و اونم همین طور و خدافظی میکنیم و تمام ! 

موقع باز کردن در با یک به به حانیه‌خانوم معاشرت و شروع کردم و فک کنم همون جمله هم یخ خودمو باز کرد هم دوستم !

خلاصه که یکم میخوام از این سرمای خودم کم کنم یکم گرم تر شم ، گویا اونجوری شرایط بهتره  


...

دیروز هم خیلی  یهویی با یکی از دوستای قدیمی قرار گذاشتیم و عصر اومد دنبالم رفتیم با ماشینش یکم چرخ زدیم و بعدم یک چیزی خوردیم و خلاصه دیروز خیلی خوب و خوش گذشت :)) خوشحالم بابت این دو روز :))


...

بعدم اینکه امروز سومین روز گیاه‌خواریم بود و خوشحالم بابتش  بابا خیلی حرفه ای برخورد میکنه اما مامان یکم غر میزنه 

خواهر هی بهم میگه وجترین شدی ؟؟؟؟ یادم باشه حتما به دوستام بگم -___- 

بنظرم من اگه هم سن اون بود سریع به دوستام میگفتم و کلی فاز داشت برام  

یک پست راجع به دلایلم مینویسم در آینده ای نزدیک:) 


فعلا همینا *_* مرسییی همگی 

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 19:21 http://beny20.blogsky.com


سلام ...
دخترایی که به ظاهر سرد و خشکن ،
خیلی قلب مهربونی دارن و خاص ترن ،
ولی خب این خشک بودن زیادش هم نخوبه :/
.
.
.
آره دیگه یکی از مهم ترین راه های خوشحال کردن ،
همین پول هست .. لامصب واسه کادو تولد هم ـ
اگه پول بدی بیشتر خوششون میاد :)

سلام !
عع چه خوب گفتین! منم موافقم
کلا آدمایی که چهارچوب خاصی دارن جذاب میشن برای بقیه!
.
.
.
واسه کسایی که نیازمندن عاره پول خوبه اما دگ واسه قدر دانی پول واقعا زشته :/ واسه حرکت مک پول جواب نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد