یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

336-

چند روز پیش یکی از دوستان بهم زنگ زد و ازم خواست توی نوشتن یک بخشی از پایان‌نامه‌اش بهش کمک کنم ! 

درجا قبول کردم :) پایان‌نامه ارشد هست و همون گرایش مورد علاقه‌ خودم! اگه نگم این بخش مهم ترینه صد درصد یکی از مهم‌ترینا هست و توجه استادا خیلی بهش جلبه!!


البته این کار مثل کار قبلیم نیست که پولی توش باشه ، دارم دوستانه انجامش میدم و خیلی خوشحالم که یک چالش خوبه برای خودم ! 


الان به کمبود منبع و نمونه‌کار برخوردم ، با خودم میگم اگه تو شهر دانشگاه بودم میرفتم کتابخونه دانشکده خودمون پایان نامه ها رو نگاه میکردم و ازشون کمک میگرفتم اما خب نیستم و از سایت ها و چندتا مقاله چیز زیادی دستگیرم نشده ! امروز دوستم باهام تماس گرفت که ببینه چکار کردم ، بهش گفتم که تا کجا پیش رفتم و اینکه نمونه کار لازمه و واقعا لنگشم... قرار شد فردا حضوری ببینمش صحبت کنیم!

امیدوارم زود تر راه هموار شه، تموم کنم این مسیولیت چون خیلی ذهنم و درگیر کرده -__ -


...

دیروز توی مراسم ۴۰ دایی مامان شرکت کردیم ! اونجا با یکی از دختر دایی‌های مامان کلی صحبت کردم :) میگفت بیا گاها بریم کافه داداشم بشینیم کلی صحبت کنیم گفتم باااا کمااااال میییل حالا قراره سرم که خلوت شد باهم قرار بذاریم! 

از وقتی از شهر دانشگاه برگشتم، کافه رفتن خونم پایین اومده  باید تقویتش کنم


...

گیاه‌خواری هم خوبه ازش لذت میبرم تا امروز ۷ روز هست که من گوشت نخوردم و بسیار حس قشنگی هست :))


فعلا همینا :))


نظرات 3 + ارسال نظر
Beny20 یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 02:38 http://beny20.blogsky.com


گیاه خوری خیلی اراده می خواد ،
من یه بار تونستم چند دقیقه تحمل کنم :0

آفرین به شما

نسیم یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 18:00

خوش اومدی مرجان جونییی...
خوب کاری کردی برگشتی
گیاه خواری؟چ باحالل...اجیل و حبوبات زیاد بخور ک پروتیین بدنت تامین شه...
ی عمو دارم خام خواره و هیچچ چیز پختنی نمیخوره حتی ماست....

قربانت بلاگ چیز حس دگ‌ای داره
مرسی بابت توصیه ات دکترجان
ینی گوشت و خام میخوره؟؟؟؟

نسیم جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 00:17

ن گوشت خام ک خیلی بده...کلا میوه و سبزی و هرما و چیزایی ک پختن نمیخواد میخوره

اوهووومم! من یکی از دوستام همین رژیم خام گیاه‌خواری رو امتحان کرده البته نه به هدف اینکه سبک زندگیش بلکه برای تناسب اندام و کاهش وزن! که اتفاقن خیلی هم خوب نتیجه گرفت و راضی بود:) خدا قوت بیشتری عموجانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد