یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

زلزله ی زبان ><

من الان چندتا تابستونه که دارم میگم میرم که مثل چند سال پیش یک تکونی به زبانم بدم، بعد هی درگیر روزمرگی و وقت تلف کنی میشم و زمان و از دست میدم بعدم آخر تابستون پشیمون میشم و عذاب وجدان میگیرم! 

ولی امسال گفتم دگ این تابستون از اون تابستوناش نیست 


چند روز پیش به سرم زد از فالورای اینستام بخوام بیان باهام اینگلیش چت کنیم! دیشب یک استوری گذاشتم و از علاقمندآن دعوت به عمل آمد 

خوشحالم که تا بدین لحظه ۷ نفر اعلام علاقمندی کردن *____*


خواستم بگم با رفقای پایه تون از این برنامه ها بریزید!

دارم به این فکر میکنم از این به بعد برم التماس بچه ها واسه حرف زدن با من  


+++ میبینم که میخوان حکم تنفیذ بدن و درود بفرست به شعور۴۰ میلیون رای دهنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد