یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

فرشته ای در راه *_*

حالا فکر میکنید چی؟!!!! 

دختر مشهدی وبلاگ من  بارداره وای حسم غیر قابله توصیفه ، اون همون‌طور که همسر خوبی هست و دوست دوستداشتنی‌ای برای من مادر خوبی هم خواهد بود! شک ندارم :)))


دوستش دارم زیاااااااااد! خیلی...

همیشه سعی میکنم کمتر از آدما تاثیر بگیرم و رفتارهام چیزی باشه که خودم به اون نتیجه رسیدم نه اینکه چون کسی گفته یا هر چی یک رفتاری ازم سر بزنه اما دختر مشهدی از کسایی هست که اول به حرفش عمل کردم به این نتیجه رسیدم که چقدررردرسته!


یادم نمیره دو سال پیش توی همچین شب های تابستونی‌ای تا ۶ صبح توی رخت خواب و در حالی که بهم زل زده بودیم باهم حرف زدیم! هیچوقت یادم نمیره ، چقدر من تحت تاثیرش قرار گرفتم چقددددرررر :)))))))))))

الان داره مامان میشه باورتون میشه؟؟؟ 


راستِ راستِ راستش به دخترشون حسودیم میشه ، حس میکنم دگ کمتر در ارتباط خواهیم بود و وقتی بیان ایران دگ از اون شب بیداری تکرار نخواهد شد، شب بیداری‌ای که برای تکرارش نقشه داشتیم!! 

واقعا بخاطر همین هم ناراحتم کمی ،‌شاید احمقانه بنظر بیاد اما خب میدونم که از شدت دوست داشتن هست که این فکرا میاد سرم -_-


حالا اینا هیچی ، گهگاه براش رموز و فنون بچه داری میفرستم  لابد سخته دگ دست تنها تو مملکت غریب! باید یک چیزهایی رو آمادگی ذهنی داشته باشه! میدونم که کلی کتاب و مجله خونده و خودش کلی آگاهی داره اما بازم میفرستم و میگم شاید نمیدونه!!


خلاصه کلی حالم و خوب کرده این خبر و هر روز یادشم :) امیدوارم یک زایمان راحت و بی دردسر داشته باشه و عکس خوشگل سه تایشون رو ببینم و حضض کنم 



پست مربوطه‌ی اشاره شده :

http://79681.blogsky.com/1394/06/13/post-86/

رمز: 16302

(نمیدونم چرا فقط اینجوری میتونم لینک کنم :( )

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 11:59 http://beny20.blogsky.com

انشاالله روزی خودت هم بشه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد