یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

طراحی با حنا :)))

واااااای بچه ها بالاخره ایده طراحی با حنا روی دستم رو عملی کردم 


اینم نتیجه


طرح دونه برف که بنظرم جالب و جذاب روی مچ دست(تقریبا )


این هم طرح های روی انگشتام 

که بنظرم خیلی شلوغ نیستن و دل و نمیزنن :)) 


_ خب من کلی دنبال طرح گشتم و بعد متوجه شدم طرح های اسپرت و به طرح های سنتی هرمزگان ترجیح میدم! نه اینکه اونا زشت باشن ، نعععععععع اتفاقا خیلی زیبا و دلنشینن اما ترجیح من برای دستام طرح های این شکلی بود که میبینید ^____^ 



پ.ن: بلاگ اسکای چرا گوش نمیده من چه سایزی برا عکسا میذارم، چند بار تغییر دادم ولی نتیجه همین سایزی شد که میبینید، عجیبه نه؟؟؟!!!!


...

چت بازی و چت های اینگلیش من و دوستام همچنان ادامه داره و ازشون انرژی میگیرم، بخصوص وقتی یک دوستم که زبانش خیلی از من سر تره بهم میگه این تایم براش مفید بوده!

تمامِ مدتِ چت ها سرم تو گوشیه و دنبال لغت میگردم تا همصحبتی خوبی باشم -____- باشد که رستگار شویم جمییییعننننن *____*



گگگگل برای همه کسایی که این پست و خوندن 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 08:37 http://haftaflakblue.blogsky.com/

طرح دونه برف(مچ دست) یهو لرزم گرفت
همین سایز عکس ها...عالیهشیدا بانو

لرز من همیشه مفهومی کار میکنم
فدات باران‌بانو

ملی جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 21:00

غشنگن
انگلیسی رو خیلی جدی بگیر...عاافرین

انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد