یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

عاشقانه >< ><

توی دو روز ۱۱ قسمت از عاشقانه رو با مامان نگاه کردیم 

جالبیش اینجاست پیمان از نظر قیافه خیلی شبیه پسرخاله‌امه و از لحاظ حرکات و ادا ها کپشه ... 

شخصیت محبوبه من پگاهه :)))) 


کلا زیاد فیلم اوکی و ایده‌الی نیستا اما میخوام بدونم چی میشه بالاخره ! مامان گویا از من مشتاق‌تره! 

این شخصیت گیسو رو هم دوست نداشتم، بخاطر زیاد حرف زدنش با سهیل.... 

هرچی باشه مردا زود تحت تاثیر قرار میگیرن !!! بخصوص مردی که توی رابطه‌‌ی رسمیش مشکل داره! خلاصه بدم میاد از زن‌هایی که زیاد حرف میزنن! 

همچنان معتقدم مهناز افشار و گلزار خیلی غیر طبیعی بازی میکنن ، همین کیفیت فیلم و پایین میاره!!! کلا من یک فیلم که درست و درمون ندیدم ازشون! بازیگرای خیلی محبوبی نیستن برام!


مثلا اون شخصیت محمود چیه، بازیگر بهتر از اون نبود!

همون‌طور که گفتم از شخصیت پگاه خوشم میاد و البته ریحانه ! لبخندای ریحانه رو بسیار دوست میدارررررممممم ^_____^ 


خیلی هم دوست دارم بدونم این حاجی چطور رسوا میشه؟؟؟ میدونم همه آدما یک راز مگو تو زندگیشون دارن اما این مرد زندگیش سراسر تناقضه و این برای منی که بیننده فیلمم آزاردهنده است چه برسد به کسی که بخواد با یک چنین کسی زندگی کنه!!!! 


شخصیت درسا یک شخصیت خیلی معمولیه بنظرم خیلی خاص نیست ، نمیدونم شاید من نظری ندارم! 

رضا رو بخاطر درک بعضی مسائلش دوست دارم... مثلا حمایت از خواهرش یا برخورد با همسرش!!

دختر رضا و ریحانه "دنا" هم زیاد حرف میزنه اصلا چه معنی داره اخه -_____-

نظرات 1 + ارسال نظر
ملی جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 20:55

سلام شیدا جون
من تو اینستا یه سری کلیپایی ازش دیدم! کله داستان با همون تقریبا ده دوازده تا کلیپه یک دقیقه ای دستم اومد! باهات موافقم که گلزار و افشار طبیعی بازی نمیکنن

واقعنااا بعد حالا یک فیلم میدیدم دختر با دیدن گلزار داشتن جیغ و داد و گررریییههههه میکردن!!! بخدا خودم کپ کردم!!!! ینی انقد محبوب؟؟؟؟ آخه به چه دلیلل؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد