یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

خودسانسوری ۲

نمیدونم بقیه چقدر با قضیه گزینش تو ایران مشکل دارن اما من خودم هیییییچ اعتقادی بهش ندارم... 

من شنیدم که خب تو مصاحبه ها سوالات شرعی خیلی بیشتر از سوالات تخصصی تعیین کننده‌ است. 

یادمه موقع انتخاب رشته خانواده خیلی دوست داشتن که من دبیری بخونم بعد خب دبیری از اون رشته‌هاس که گزینش داره، من بهشون میگفتم من اگه مصاحبه هم برم قطعا رد میشم ینی خب منم مینویستم مث خیلی ها کاسه اون روز کلی اطلاعات شرعی جمع کنم بعدم چادر سرم کنم برم مصاحبه ولی خب بعدش چی؟؟؟ بعدش که من نمیتونستم اونطور که اونا میخوان رفتار کنم!!!! کلا غصه‌ام گرفته بود واسه این قضیه، اما خب باز خدارو شکر زد و شهر ما اون سال دبیر خانوم از رشته ریاضی پذیرش نکرد و کلا همه چی برام منتفی شد! 

اما خب میخوام بکم چقدر این کارا و دخالت دادن مذهب تو همه چی درست بوده؟؟ اگه درسته پس چرا این همه کارمند بی مسئولیت داریم؟ چقدر کارمند داریم که اصلا سیستم و روحیه شون واسه کارشون نیست؟! چرا اصلی‌هارو ول کردیم چسبیدیم به فرعی‌ها؟؟ چرا یک تست سلامت روانی از کسایی که به مصاحبه دعوت میشن به عمل نمیاد؟؟ چرا من توی تحصیلم این همه مسئول و معلم مریض و عقده‌ای و خسته دیدم؟؟؟ باز حالا میگن خوب شده ببین قبلا چی بوده؟!! واقعا دلم میخواد یک روز از معمام بپرسم سوال شرعی تو مصاحبه ات چقدر تو کار و زندگیت به دردت خورده؟؟ 

حالا بعضی ها میگن وقتی کسی اطلاعات شرعی داره ینی یک آدم دیندار و درستیه! ولی من اینجوری فکر نمیکنم این اطلاعات با چند روز وقت گذاشتن هم میشه از بر شد اما همچنان یک آدم عقده‌ای و بی مسئولیت باقی موند. بیشتر مخالفتمم بخاطر نتیجه ای هست که میبینیم... و الا اگه نتیجه دیده بودیم میگفتم اوکی عالیه ادامه بدیم!!!

بعد حالا دیروز دیدم دغدغه یکی از دوستان که در آستانه گزینش هستش اینه‌که عکس خودش و پروفایلش بزاره یا نه خیلی بده این ترسا... فک کن شب و روز زحمت بکشی بعد فیلترت یک چنین آیتم‌هایی رو ملاک قرار بده، خیلی خنده داره بخدا!!!!


حالا این اذیت هاشون هیچی، اون پارتی بازی‌هاش! اون از قبل تعیین کردناشون!!! ایناش دردناک‌تره


با این اوصاف در پایان لازم میدونم بگم و من‌ الله توفیق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد