یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

مذاکره موثر-دلتنگی- لحاجت-قرائتی

مدل مذاکره موثر با شما چطوریه؟؟ تا حالا بهش فکر کردین؟؟

مثلا بعضیا بعد از کار و خستگی اگه باهاشون حرف بزنی عصبانی میشن و میگن مگه نمیبینی خستم؟!! یا بعضیا راحتن و  براشون‌ مهم نیست، از پشت تلفن هم میشه باهاشون به نتیجه رسید.. یا برای بعضیا باید واسطه و دوست و فامیل بفرستی و ... خلاصه هر کی یک مدلیه ولی مهم اینه‌که قلق هر کی دستت باشه و متناسب با اون بری جلو...


تا همین چند وقت پیش مخالف این کار بودم، میگفتم یعنی چی از شخصیت طرف سواستفاده کنی جهت رسیدن به منافع خودت؟؟!!! اصصصلااا.

بعد ولی تو این دوره یاد گرفتم ما زمان نداریم همه چیز رو از صفر صفر و خودمون بسازیم بنابراین نیاز داریم از آدمای دگ کمک بگیریم... همون‌طور که من خط قرمزهایی دارم بقیه هم دارن خب با تقویت یا کسب این مهارت یاد میگیری از طریقی که اون طرف هم باهاش اوکی هست باهاش ارتباط بگیری این اسمش سواستفاده از اخلاق طرف نیست این یک مهارته که به دستش میاری تا راه و برای خودت هموار کنی... 

توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران و مدیریت صحیح روابط مهارته ... هر کی خوبه تو این چیزا آفرییییین بهش، خوش بحالش :))) هر کیم احساس ضعف میکنه مثل من حتما حتما بره دنبالش که یادش بگیره :)))))


...


میگم حجت اشرف زاده چه خوب میگه: 

اگگگررر دنیااااا

مرااااا چندیی برقصااانند ملااااالی نیست ..

که مننن گریانده‌ام       یک عمر         دنیا را            به آهنگم :))))))

..


یک احساس لجاجت و شرارت در جدیدا در خودم کشف کردم!!!

شاید از اینه که شرلوک زیاد دیدم و باهاش حال کردم :)

همکارم تهییجم میکنه با ادبیاتش :)

شرارت خونم نم شده؟؟

دلم فوتبال میخواد؟؟

هیجانم کم شده؟؟

قبلا بعد لجوج درون و سرکوب کرده بودم تازگیا رها شده؟؟

هرچیه خیلی حال میده :))) جهت تنوع و حال دادن به خودت 


...

فردا امتحان تفسیر موضوعی قرآن دارم... منبع امتحانیمون یک کتاب از قرائتیه... تازه فهمیدم چقدر دگ این کتاب و محتویات کتابایی مثل این برام غیرقابل هضم شده. 

کاش سیستم آموزشی مون آنقدر چیز بهمون تحمیل نمیکرد .. بیچاره کسایی که دین غیر از اسلام دارن!!



زیبا کلام میگه قرائتی ۳۰ ساله تو تلوزیون داره بقره رو تفسیر میکنه؛ تموم نشد؟؟؟  

راست میگه بس کنید دگ خستمون کردین!

...

از فردا امتحانا شروع میشه تااااااا اواسط تیر :))



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد