یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

هوووممم، تابستوووننن

دلم نمیخواد هعی خودم و سرزنش کنم و بگم چرا اینجا کم مینویسم و کم روزهام ثبت میکنم؟! 

بهتره اینجا همینقدر دوست داشتنی باقی بمونه و حضورم از رو اجبار نباشه! 


حس میکنم یک مدت هیچ رشدی در خودم نمیبینم، یعنی آنقدر مطالعه و دیدن و شنیدنم کم شده که نمیدونم قدم بعدیم برای بهتر شدن چی باشه!!


برای ارشدم برنامه خاصی ندارم، یعنی داشتم الان فعلا به حالت تعلیق در اومده!! 

من عاشق شیدای پارسال تابستونم، شجاع و در جست و جوی حقیقت! باید سریع برگردم به اون حالت! یکم سخته، چون حقیقت رو پیدا کردن همیشه سریع نیست و الان من وقت کمی دارم.

کلا این چیزها تو ذهنم وول میخورن، چند روز پیش اشکم در آوردن ولی اگه نتیجه قرار بهتر باشه من حاضرم! !!!



دگ‌ همینا :))

هووومممم بزودی میام میخونمتون 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد