یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

چند تا استیکر لبخند عمق خوشحالیم رو میتونه نشون بده؟!

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۹۷ ساعت ۱:۲۰ ظهر دومین پیشنهاد کاری رسمیم رو دریافت کردممممم :))) بعد از چند تا پرسش نوشتم چشم من در خدمتم و همه تلاشم رو خواهم کرد. رئیس برام نوشت پس مدیریت این پروژه رو میدیم به شما! مطمئنم با حضور شما ما پیشرفت چشم‌گیری خواهیم داشت. 


اون موقع فقط دستام و از خوشحالی مشت کردم و بردم بالا و خودم فشار دادم...

اما الان با خودم میگم: لعنتییییی، چطوووووررررری آخههههه! 


میدونم قراره له بشم ولی من عاشق له شدنم!

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستش شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 12:04 http://khoda15.blogsky.com

سلام مرجانی !!!
موفق و پیروز باشی انشاالله ...

سلام پرستش گلی
متچکککرررمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد