یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

دوباره انقلاب کردم و اینستا رو از رو گوشیم پاک کردم...


این مشاوری که باهاش کار میکردم یکبار بهم گفت این تکنولوژی الان اطلاعات وسیع در اختیار همه قرار میده، همه میتونن از موضوعات مختلف اطلاعاتی داشته باشند... اما نکته اینجاست که اطلاعات همه سطحی هست. . ینی ما راجع به همه چیز اطلاعات سطحی پیدا میکنیم... و این خیلی خطرناک. .. چون هم باعث گیجی ذهن میشه و هم انتظار از خودمون و بقیه رو بالا میبره و هم هرگز پاسخگوی درستی برای پرسشهای اساسیمون نیست.‌. فکر میکنیم دلایل رو میدونیم یا موضوع رو میدونیم در حالی که حقیقت این نیست ما فقط بخشی رو میدونیم! 

خلااااصه که یکبار اینجوری در مورد مضررات استفاده زیاد و درگیری زیاد با فضاهای مجازی قانع شدم و حرفش هنوز تو ذهنمه:)


اینکه پاک کردم واسه حرف اون نیست، برا اینه که خیلی درگیرش بودم و وقت میگذاشتم براش :)) گفتم پاک کنم.. کار واجب که ندارم باهاش 

...



خوابگاهم و همه رفتن فرجه الا ما بچه‌های دانشکده  معماری و شهرسازی 

فردا کلاس دارم :/ 

بعد از کلاس یکسری پوشه و سی دی از رئیس دستمه که میبرم پسش بدم ://

کاش همون روز یادم بود میبردم :/ 

...


خوابگاه خلوته و گربه میاد توووو  

منم از گربه میترسم ولی گربهه از آدم نمیترسه و این بیشتر حرصم میده  هعی پیشت گفتن و پا کوبیدن و... فایده نداره ... مثل اژدها نگاهت میکنه فقط 

میشینه جلو در آشپزخونه و چرت میزنه ، اینجوری منم نمیتونم برم آشپزخونه ... باید یکی و صدا کنم اونو بکشه اونور تا من برم داخل کارم و انجام بدم  الان تو خوابگاه هعی استرس گربه دیدن دارم...‌ خیلی بده... واقعا بدم میاد از این ترسم ولی دست خودم نیست...

کاش شلوغ شه این گربهه شل و پلش و جمع کنه بره. . خیلی پروعه!! حداقلش اینه که سر ظهر تشریف نمیاره... عصرا میاد و این باز خیلی خوبه!!! 

...


امروز تونستم درس بخونم بالاخره !!! بعد از استعفا اصلا نمیتونستم بخونم، همش فکرم در گیر بود ولی امروز باز بهتر بودم :)))

امیدوارم مستدام باشه 

...


اوووووه :))) یادم رفته بود بگم، هر روز یانگوم میبینم! خیلییییییی خوبه :)) دلم میخواد زودتر برسه به اون قسمتی که با بانو هن میدوئن سمت هممممم  

هر روز دو قسمت میبینم، یا موقع نهار و شام یا قبل خواب :))) خیلی دوستش دارم :)))



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد