یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

کمتر حرص بخور عزیزم :)

من زندگی پر از سختی و شلوغ روحم و زنده نگر میداره نه زندگی خیلی ملو و آروم و....

البته لازم دارم گاها طبیعت آرومم کنه! مثلا با بارونش یا برفش یا طوفانش یا مه اش و ... 


دیروز (پریروز ) هواشناسی رو چک کردم دیدم زده فردا بارش و ساعتش رو هم چک کردن دیدم صبح شروعه بارشه...

صبح از ساعت ۹ تاااا ۱۰ تو تختم ول خوردم :)) یهو یادم افتاد هواشناسی گفته بود برف میبارههههههه :)))) 

پریدم سمت پنجره و بلههههههه. ... به بهههههه! چه برفی بود !! 

خواب از سرم پرییید:)

بارون و طوفان و باد و مه و.... همشون  برام همین حس رو دارن ... خواب و از سرم میپرونن :) 

فکر کنم علتش از ذات به شدت طبیعت دوستم میاد ...

ذاتی که علاقه شدیدی به طبیعت و صداهاش داره اما هیچوقت مهارت برقراری ارتباط با این علاقه رو خوب یاد نگرفته :)



...

از پنجره اتاقمون حیاط خوابگاه دیده میشه ...

بعد من صبح حرص چی رو بخورم خوبه؟؟

اینکه چرا دخترا رفتن رو بخش های برف های دست نخورده و دارن با ژست های مصنوعی و تکراری و مسخره شون عکس میگیرن ... بعد لابد تو دلشون میگن عجب عکسای هنری گرفتیم بابا ایول :/


تو گروه نوشتم دارم حرص این دخترا رو میخورم... آرمین برگشته میگه تو دگ چرا؟! حالا برفه دگ بزار شاد باشن :/

ولی من همش تو دلم میگفتم چرا دارن برفارو خراب میکنن؟؟ 

چرا ما فکر میکنیم همه جا باید یک ردی از خودمون باقی بگذاریم؟؟ یا چرا از مسیر پا نخورده بیشتر از عکس به اصطلاح هنری گرفتن لذت نمیبرن؟؟؟


یکم که گذشت دگ‌ همه دخترا حمله کردن منم دگ ول کردم و کمتر به خودم عذاب دادم


...

بعد امروز که داشتم این کتاب تاریخ رو میخوندم؛ نویسنده حالم و بهم میزد :)

مدام از سبک اصفهان تعریف میکنه که فلان و بهمانه و تکرار نشد و ما دگ از دستش میدیم و اصفهان کجا و تهران کجا و....

بعد حالا این هیچی به بخش تاریخ پهلوی گه میرسی قشنگ سر درد شروع میشه... با چناااان نفرتی نوشته که نگوو!!! 


میخواستم برم براش بنویسم ببخشید شما که اقدامات پهلوی و قبول نداری بفرما خودت چه گلی به سر شهرهای مملکت زدی؟؟ 

اصلا سبکت چیه؟؟ دیدگاهت چیه؟ 

وقت حرفی برای گفتن نداری حرف زدن الکی و متعصبانه ات برای چیه؟؟ 

اوه بازم حرص خوردم 

بعدش گفتم این نیز بگذرد و بیخیالش شدم :)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد