یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

تولد

دیروز ۲۲ ساله شدم :)

آران بچه ها رو جمع کرده بود و برام تولد گرفتن :))))

خیلی خوش گذشت، کلی رقصیدیم و بازی کردیم و خوردیم و حرف زدیم 


قرار بود سوپرایز باشه ولی من زحمت کشیدم و سر زده سر رسیدم و برنامه بهم ریخت  

اصلا شک کرده بودم چطور هیچکدوم تولدم و تبریک نگفتن و فکرش رو میکردم که همچین برنامه ای باشه ولی نه اونجا که سر رسیدم

ولی خلاصه خیلی خوش گذشت و حرف زدیم و خندیدیم :)))


...

روزهای تولدم روزهای عجیبی برام هستند، همیشه از یک کسایی که تولد دریافت میکنم که انتظارش رو ندارم. .

مثلا دوستای دبیرستانم :) یا یکسری دوستای قدیمیم که خودم تاریخ تولدشونو نمیدونم :)


نظرات 2 + ارسال نظر
Tornado یا همون شباهنگ چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 16:07

تولدت مبارک :)

مررررسیی شباهنگ مهربانم

ملی چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 16:43

تولدت پساپس مبارککککک

سلام

مرسیییییییییی ملی مهربون، متشکرررمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد