یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

قبلا گفتم؟؟ 

دقیق مطمئن نیستم! 

خیلی از آدما میخوان بهم ثابت کنن پرفکتن!  عالین!  خوبن! 

مثلا آران حتی عصبی هم میشه در حال اثبات! 

یا یکی خجالت میکشه یک حسش  و بهم بگه!!! چرا واقعا؟؟


انگار من چند سال ازشون بزرگ ترم؟! یا اگه پیش من عالی نباشن چی میشه!! 

خودم بدم میاد که اینطورن! که‌میترسن که بفهمم خوب نیستن و طبق ایده آل های من نیستن! اما من کامل متوجه ام... هر چند به روی خودم نمیارم!

من اما انتظار ندارم اونها همه چی تموم باشن ... اما خودشون این عذاب و به خودشون میدن و منم واقعا خوشم نمیاد این حجم از حساسیت برا اینکه خودت رو ثابت کنی!!!


راهکار خاصی ندارم و واقعا براشون متاسفم!!! 

نمیدونم شاید من خیلی شخصیت راحتی دارم که جلو بقیه سعی نمیکنم خودم و پرفکت نشون بدم!

واقعا رو مخمه!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد