یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

دغدغه یک کنکوری! 13

به طرز عجیبی بیخیالم :)))

نمیدونم چرا :)) 


ذاتا در شرایط بحرانی یک آرامش عجیبی دارم :/

فکر کنم این ویژگیم به درد هلال احمر و اینا بخوره  برم اونجا مشغول شم چطوره؟؟ 

ینی خودمم خودمو شگفت زده میکنم و میخندم از حالت هام :/

آخه کدوم کنکوری انقدر ریلکس میشه ؟؟؟ هومم؟؟؟!!


وضعیت تست ها؟؟ همونجوری و یکجورایی دگ حالش و ندارم!! کلا دگ یک مدلیم انگار! انگار یک جامدی بودم الان آب شدم... حالت مایع شدم! یک مایع غلیظ و حرص درآر که خیلی آروم حرکت میکنه و عین خیالشم نیس :/


خلاصه این مدلیم :/

راستش ۷۰ درصد از خودم راضیم! ۳۰ درصد نه! دگ مونده به سوالا و شانس من :)


یادم نمیاد هیچوقت برای یک امتحانی آماده آماده رفته باشم!! گویا اصلا عادت ندارم اون مدلی...

رو مود خاصیم الان! رو مود تو افق محو بودن 


هیچی دگ همین!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد