یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

۳ شهریور ۹۸

خب الان ۵ صبحه و من چند دقیقه پیش ۳ فصل اول پایان نامه ام رو برای استادم ارسال کردم!!!! 

فکر کردم نتش خاموشه اما دو تیک خورد براش :// 

بسیار گرخیدم گفتم الان میگه این دختره چقدر بی فکره!!! ساعت ۵ صبح برا استادش چیز میفرسته! اهمیت نمیدم و بیخیالم الان :))

دو فصل مهم دگ مونده!!  که ایشا الله اونم از فردا بنویسم!!


...

امشب شب خوبی بود :) رفتم با مامانم اینا حرف زدم :)) بابا اول زیر بار نمیرفت و جبهه گرفت اما به هر طریقی بود مجابش کردم.. مامانمم کاملا موافق من بود خدا روشکر! !

خوشحالم :))

تا ببینیم بعدش چی میشه :))

...

برم بخوابم که دگ لنگ ظهر قراره بیدار شم :))



نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 13:05 http://N-irima.blog.ir

تبریک واسه اتمام سه فصل اول پایان نامه
انشاالله بقیشم به خوبی انجام میشه

ایشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد