یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

۱۳ اردیبهشت ۹۹

فکر کن اگر با دنیای وبلاگ آشنا نشده بودم چی میشد؟ 

حتما یک آدم دگ بودم!!!

دیشب یک پست اینستاگرامی گذاشتم بعد دوستم میگفت باز خاطره بازی کردی، بیا بیرون از این فاز! خب چکار کنم؟؟ من خیلی از روزهای گذشته مو دوست دارم.. برمیگردم مرورشون میکنم، اصلا ناخودآگاه مرور میشه برام، چکارش کنم؟؟ حرفش حس بدی بهم داد!

چند روز پیش هم یکی بخاطر رفتارم با پسرا نصیحتم کرد! 

چند وقتی هم هست خانواده گیر داده برو به ابرو و سیبیل هات برس و مرتبشون  کن!!! خب راستش من دوست ندارم به حالت طبیعی صورتم دست بزنم! چرا باید مطابق میل اونا و با معیار زیبایی اونا خودم و بسنجم؟؟ حتی دوستام! دوستامم همین و بهم میگن!  


واقعا تحمل این حجم از نصیحت برام سخته! 

اینجوری باش! اونجوری نباش! فلان کن، فلان نکن! 

واقعا سخته در جهت عکس حرکت بکنی!! 

میدونم اگر نخوام طبق خواسته اونا جلو برم باید زهر آهنی بپوشم!! 

این فکرا میاد تو ذهنم که اگر بعدا پشیمون بشم چی؟ بعدم حرف دکتر چاوشی یادم میوفته که پشیمونی جزوی از زندگیه.. انگار من دارم انتخاب میکنم تو سالهای حساس زندگیم راهی و برم که کمتر کسی توصیه اش میکنه!



اوایل ۲۳ سالگی

نظرات 2 + ارسال نظر
harfhayi.baraye.khoda یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 02:15

بلاگر یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 12:43 http://tosan35.blogsky.com

تجربه از کسی که به صداقت و حسن نظرش اعتماد داری ، هزینه زندگی کردن را برات خیلی کم میکنه خصوصا" در زمینه زمان ، که جبران ناپذیره ، نه اینکه خودت نباشی ولی آیا خود الانت با خود 10 سالگیت تفاوت کرده یا نه؟
تفاوتشون در تجربه هایی است که اون موقع نداشتی !
این مطلب را بخوان:
https://tosan35.blogsky.com/1399/01/23/post-254/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86

مرسی بله درست میفرمایید پستتون رو هم خوندم. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد