یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

۱۳ اردیبهشت ۹۹ - ۲

امروز جدای از اینکه کلی نصیحت و حرف شنیدم و حالم و بد کردن 

زنگ زدم با دو تا از معلمام صحبت کردم!!

معلم اولی مربی مهدمون بود!! 

دومی دبیر دین و زندگی دبیرستانم!! بعد چندسااال باهاش حرف زدم و روز معلم رو تبریک گفتم :)) ازم در مورد اینکه کجا هستم و کار پیدا کردم یا نه و... پرسید :) منم ازش در مورد اینکه الان کجا هستند و حالش چطوره و غیر پرسیدم.

راستش الان خیلی حال ندارم  که ریز گفت و گو ها  رو شرح بدم اما خب این دو تا اتفاق اتفاقای خوبی برام بودن امروز ++++ یک چیزی تازه یادم افتاد امروز با دوستم دوچرخه سواری کردیممممم :)))) یک مسیری که فکر نمیکردم بتونم برم رو رکاب زدم اینم خیلی خوشحالم کرد :))))

فلذا همین :)))

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستش دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:08 http://Parastesh18.blog.ir/

سلام شیدا خوبی :)) اصلا میشناسی

سلام عزییییز دلم، معلومه که میشناسمممم
من خوبم تو چطوری؟؟

پرستش سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:50 http://Parastesh18.blog.ir/

منم خداروشکر
خداروشکر که خوبی عزیزم

فدای تو پرستش مهربون

سابقه کارتون زیاده ها!!!
مگه بلاگ اسکای چندساله که هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من یه وبسایتی رو می شناسم که 15هزار تا نوشته و مطلب گذاشته از سال 1390

نمیدونم چند ساله هست اما بله من چند ساله وبلاگ دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد