یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

۲۹ تیر ۹۹

دوست داشتم کتاب انسان در جست و جوی معنا رو بخونم. رفتم کتاب خونه های شهر نداشتن. 

...

دارم فکر میکنم چقدر چند سال پیش پوستم کلفت نبود! در حد پوست پیاز شاید بود. الان پیاز دو لا شدم. هنوز با موکت خیلی فاصله هست. 

به قول دکتر هلاکویی پوست نازک بودن و حساس بودن افتخار نیست تو این روزگار ! اصلا!!

...

امشب یک مستند دیدم تحت عنوان *تمرکز* برای سال ۶۵ و مشکل تمرکزگرایی ایران :)

من چون رشته ام شهرسازیه، تا حدودی با این مسئله آشنا بودم و البته الان یک مقداری بحث تمرکز بهتر شده اماااا همچنان تهران بار بالایی داره و خب اصلا جالب نیست.

امروز با ته مونده نتم. چند تا مستند دانلود کردم :)))) خوشحالمممممم بابتش :))))

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوچه شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 16:56 http://banoooche.blog.ir

مستندها خوب بودن؟

مستند علف و خشت بهشت که دو قسمت اول و دیدم خیلی خوب بودن... علف که فوق العاده تاثیرگذار بود روی خود من *_*
بقیه اش و فرصت نکردم ببینم متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد