یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

2مهر ۹۹

خب سلاااام به همههه :) 

تو تعطیلات بین دو ترم ارشد هستم :)) 

میگم عجبببب ارشدی شدااا :// همش تعطیلات و تو خونه :| 

اما همچنان معتقدم در هر موقعیتی باید چشم ها باز باشه ببینیم تو این شرایط بهترین کار چیه :)))))


شروع کردم دارم یه نرم افزاری و یاد میگیرم. فاز استراحت طوری هم دارم همزمان :)) 

تحویل پروژه های سنگینی داشتم :)) خیلی سنگین :) 

نمره های این ترمم خوب شد، جدای از نمره از خودمم راضی بودم، تا حد زیادی همه تلاشم و کردم :)) 


گاها میرم پیاده روی :)


...

چند وقت پیش بابا اومد اصرار کرد که بریم تو بورس!!!! گفتم پدر من منکه اصلا سر در نمیارم کجا بریم؟؟؟ 

گفت نه تو برو یاد بگیر!!! نگران نباش و... 

گفتم آخه  بحث یاد گیری یه روز دو روز نیست که!!! خلاصه قرار شد با پسرعموم که وارد هست مشورت کنیم! حالا مشورت کردیم و چند تا سهم خریدیم که الان مجموعا تو ضرریم 

حالا الان که وضعیت کلا از حالت تحلیلی خارج شده و متخصص هاشم توش موندن فکر کن ناوارد بره توش و...... 

خدا بخیر کنه ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد