یک شیدای سرخ‌پوست
یک شیدای سرخ‌پوست

یک شیدای سرخ‌پوست

نتایج تمرین نه گفتن بعد 2 سال

امروز رفتم آرشیو اردیبهشت 98 رو خوندم دیدم ععع! اونروزا از اینکه یک مدل قاطعی بهی کی نه گفتم خوشحال بودم و اومدم اینجا نوشتم که چطور مهارت "نه گفتن" رو در خودم تقویت کردم. جالبیش اینجاست. چند روز پیش به یکی مشاوره میدادم چطور نه بگه!!!! 

الام میبینم دو سال دقیقا برای این کار زحمت کشیدم، مطالعه کردم، با خودم کلنجار رفتم، استرس تحمل کردم، تمرین کردم و الان میتونم بقیه رو راهنمایی کنم! جالبه و بازم به خودم افتخار میکنم مثل پارسال!!


میدونین دو سال پیش حتی به سختی میتونستم خودم و راضی کنم که به خودم افتخار کنم، اما بعد دو سال حتی وقتی بیشتر عیب و ایرادامو میشناسم برای این قدم ها خودم و تحسین میکنم. با وجودی که میدونم من عالی نیستم، شاید نسبت به قبل تو بعضی چیزها بدتر شدم اما الان میدونم این دلیل نمیشه تلاش هام رو زیر سوال ببرم :))) 

خودتونو دوست داشته باشید. به خودتون فرصت جبران بدین، به خودتون زمان بدین، با اشتباهاتتون صبوری کنید. در بعضی موارد هم به خودتون سخت بگیرید اما بزرگواری رو هم فراموش نکنید. 

هنوز خیلی نواقص هست که بهم آسیب زده و میزنه و باید بهترشون کنم حتی این "نه گفتن" به حد عالی و تسلط کافی نرسیده اما من خودم و با خودم میسنجم بنظرم رفته رفته بهترم میشه! لینک پست پارسال رو میذارم این پایین :)


لینک پست پارسال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد